SEO Copywriting
Πλέον είναι γνωστό και γενικώς αποδεκτό ότι η διαδικασία της βελτιστοποίησης μίας ιστοσελίδας, γνωστή ως SEO (Search Engine Optimization), που έχει ως στόχο την όσο το δυνατό υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, είναι εξαιρετικά σημαντική και απαραίτητη για όποιον επιθυμεί να έχει μία αξιόλογη και αποτελεσματική διαδικτυακή παρουσία.
Ας παραθέσουμε μερικά στοιχεία που αποδεικνύουν τα προαναφερθέντα.
Το 68% των συνολικών online επισκέψεων ξεκινούν από τις μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing κ.α.).
Από τα οργανικά αποτελέσματα προκύπτει το 53,3% της συνολικής επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο.
Βάσει των στοιχείων που δίνει η Google η επισκεψιμότητα που προκύπτει από τα οργανικά αποτελέσματα είναι 10 φορές πιο αποτελεσματική από την αντίστοιχη επισκεψιμότητα από τα social media και 5 φορές αποτελεσματικότερη από τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης!
SEO Copywriting. Ναι μεν, αλλά!
Κάπου εδώ προκύπτει και το μεγαλύτερο θέμα όσον αφορά το SEO γενικώς και το SEO Copywriting… ειδικώς.
Δυστυχώς η Google δεν αποκαλύπτει όλα της τα «μυστικά» και δεν ρίχνει άπλετο φως στα «τι και πως» των αλγόριθμων που χρησιμοποιούνται για την κατάταξη των ιστοσελίδων, με αποτέλεσμα όλοι οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες που ασχολούνται με το SEO να πρέπει να μελετούν, να παρατηρούν και να χρησιμοποιούν τις τακτικές που θεωρούνται οι πλέον αποτελεσματικές.
Ας μην ξεχνάμε πως ακόμα και αυτά τα οποία πραγματικά γνωρίζουμε ότι ισχύουν όσον αφορά την κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτηση, υπόκεινται σε συνεχείς αλλαγές και διαφοροποιήσεις.
Αν όμως υπάρχει ένα στοιχείο που όλα αυτά τα χρόνια έχει παραμείνει σταθερό και μάλιστα φαίνεται να αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, είναι το ποιοτικό περιεχόμενο (και το SEO Copywriting “παίζει” σημαντικό ρόλο σε αυτό).
Πως όμως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι έχει σοβαρές πιθανότητες το περιεχόμενο του ιστότοπού του θα αναρριχηθεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων;
Η απάντηση «ακούει» στο SEO Copywriting!
Το SEO Copywriting είναι σημαντικό να ενταχθεί σε μία ευρύτερη στρατηγική ψηφιακού marketing, με στόχο τη δημιουργία περιεχόμενου που θα είναι ποιοτικό, χρήσιμο για τους αναγνώστες-χρήστες και φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης ώστε να μπορούν εύκολα να αντιλαμβάνονται τι πραγματεύεται και να το κατατάσσει ανάλογα.
Τι είναι το SEO Copywriting
Όπως αναφέραμε και στην αρχή του άρθρου Search Engine Optimization (SEO) είναι η διαδικασία που ακολουθείται προκειμένου οι ιστοσελίδες ενός ιστότοπου να κατατάσσονται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Αντίστοιχα το SEO Copywriting είναι η δημιουργία περιεχόμενου υψηλής ποιότητας, σχετικού με το αντικείμενό μας, που παρέχει χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές στους αναγνώστες, είναι «στημένο» με τρόπο που αναγνωρίζεται εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης και έχει ίδιο τελικό στόχο με το SEO.
Άλλωστε είναι γνωστό πως η Google καταβάλει μεγάλη προσπάθεια, να παρουσιάζει στους χρήστες αποτελέσματα, όσο το δυνατόν πιο σχετικά με τις αναζητήσεις τους.
Αυτά είναι και καλά και… κακά νέα, ανάλογα με το πόσο ποιοτική «δουλειά» έχει γίνει σε κάθε ιστότοπο. Ένα site που καλύπτει τις τεχνικές προδιαγραφές της Google και διαθέτει ποιοτικό περιεχόμενο, δεν «έχει να φοβηθεί» τίποτα. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τις υπόλοιπες τακτικές προώθησης ενός ιστότοπου, είναι θέμα χρόνου να έρθουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Από την άλλη πλευρά, ιστότοποι που έχουν χρησιμοποιήσει αθέμιτες τακτικές (black hat SEO) και έχουν προσπαθήσει με «πλάγια μέσα» να ξεγελάσουν τις σελίδες προβολής αποτελεσμάτων, τότε (ακόμα και αν έχουν καταφέρει στιγμιαία να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων) είναι θέμα χρόνου να βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
Ας αναφέρουμε όμως επιγραμματικά μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία που αφορούν το SEO Copywriting:
- Η Google πρέπει να μπορεί εύκολα και γρήγορα να «κατανοεί» το περιεχόμενό μας, ώστε να μπορεί να κατατάσσει ανάλογα.
- Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με το αντικείμενό μας, αλλά και με το θέμα για το οποίο ψάχνει πληροφορίες ο χρήστης.
- Οι χρήστες πρέπει να βρίσκουν το περιεχόμενο χρήσιμο, πρακτικό και αρκετά ενδιαφέρον ώστε να είναι διατεθειμένοι να το διαβάσουν.
- Ένα άρθρο πρέπει να είναι γραμμένο και έχει τέτοια «διάταξη» που να είναι εύκολο να διαβαστεί τόσο από τους αναγνώστες, όσο και από τις μηχανές αναζήτησης.
- Γράφουμε ένα άρθρο στοχευμένα για κάποιο συγκεκριμένο Keyword. Ιδανικά πρώτα βρίσκουμε τη λέξη-κλειδί που μας ενδιαφέρει και μετά γράφουμε το άρθρο.
- Αν και πάντα ο πρωταρχικός μας στόχος πρέπει να είναι η συγγραφή ενός ποιοτικού κειμένου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μας ενδιαφέρει επίσης και η επιχειρηματική (εμπορική) πλευρά του θέματος. Είναι λοιπόν πολύ χρήσιμο να χρησιμοποιούμε στα άρθρα μας τα γνωστά (και μη εξαιρετέα) Call To Action (CTA).
Ένα σωστά τοποθετημένο CTA «δείχνει» στον αναγνώστη τι θα θέλαμε να κάνει αφού ολοκληρώσει την ανάγνωση. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι η αγορά ενός προϊόντος, η εγγραφή στο newsletter μας ή οτιδήποτε άλλο θεωρούμε χρήσιμο ως conversion.
Πώς κάνουμε αποτελεσματικό SEO Copywriting
Για ένα αποτελεσματικό SEO Copywriting το πλέον βασικό στοιχείο που απαιτείται είναι η σωστή οργάνωση και προεργασία.
Υπάρχει μία εξαιρετικά «λεπτή γραμμή» μεταξύ της συγγραφής ενός κειμένου για την Google και τη συγγραφή ενός κειμένου για τους αναγνώστες.
Εάν επιλέξουμε να γράψουμε, κυρίως, με στόχο το κείμενό μας να είναι αρεστό στη Google, τότε διατρέχουμε τον κίνδυνο να «βρεθούμε» με ένα περιεχόμενο «στυφό και άνοστο». Μπορεί το κείμενο να είναι εύκολα «αναγνωρίσιμο» για την Google, αλλά αν απλά έχουμε «απλώσει» τη λέξη ή φράση (long-tail keyword) κλειδί μέσα στο κείμενο, έχοντάς το «τυλίξει» με μερικές ακόμα… λεξούλες προκειμένου να μας κατατάξει η Google στην πρώτη σελίδα, τότε μάλλον θα βρεθούμε με ένα περιεχόμενο που ναι μεν θα εμφανίζεται στη Google, δεν πρόκειται όμως να «καθίσει» να το διαβάσει… σχεδόν κανείς.
Από την άλλη πλευρά, εάν γράψουμε ένα άρθρο αποκλειστικά για τους αναγνώστες, ίσως καταφέρουμε να έχουμε ένα καταπληκτικό κείμενο που να έχει φανταστική απήχηση στους χρήστες, αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται (και πάλι) να το διαβάσει σχεδόν κανείς, αφού εάν βρίσκεται «στα βάθη» των αποτελεσμάτων της Google, δεν θα το βρει κανείς για να το διαβάσει.
Εάν όμως καταφέρουμε να βρούμε τη «χρυσή τομή» και να γράψουμε ένα άρθρο που να είναι αρεστό και κατανοητό στις μηχανές αναζήτησης, αλλά ταυτόχρονα είναι χρήσιμο και ευχάριστο για τους αναγνώστες, τότε έχουμε αγγίξει την… SEO Copywriting νιρβάνα!
Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα βασικά «βήματα» όσον αφορά το SEO Copywriting.
Βασικά βήματα SEO Copywriting
Βήμα 1ο: Keyword Research
Πριν και πρώτα από όλα κάνουμε έρευνα και αποφασίζουμε ποια θα είναι η λέξη ή φράση κλειδί.
Χρειάζεται να καταναλώσουμε αρκετό χρόνο και… φαιά ουσία ώστε να καταλήξουμε ποιο μπορεί να είναι το πλέον κατάλληλο Keyword.
Ερωτήματα όπως: «Είναι σχετικό με τον ιστότοπό μας; Έχει εμπορικό νόημα; Πόσο έντονος είναι ο ανταγωνισμός; Ποιες είναι οι εναλλακτικές;» και αρκετές άλλες παρεμφερείς ερωτήσεις, είναι πολύ σημαντικές και οι απαντήσεις που θα δώσουμε θα καθορίσουν το αποτέλεσμα.
Για να καταλήξουμε στο πλέον αποδοτικό Keyword μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη «βοήθεια» κάποιων αρκετά χρήσιμων «εργαλείων» (όπως για παράδειγμα τα: Soovle, Jaaxy αλλά και Google Search Control) που θα μας βοηθήσουν στην επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων.
Φυσικά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον ανθρώπινο παράγοντα. Είναι πολύ σημαντικό να μιλάμε με τον εκάστοτε υπεύθυνο της εταιρείας με την οποία πρόκειται να συνεργαστούμε και να ακούσουμε με μεγάλη προσοχή τι έχει να μας πει. Από αυτές τις συζητήσεις μπορούμε να βγάλουμε εξαιρετικά χρήσιμα αποτελέσματα, ειδικά για μία γλώσσα σαν τα ελληνικά που είναι πολύπλοκα και ιδιαίτερα.
Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που οι υπεύθυνοι των εταιρειών, γνωρίζοντας πολύ καλά το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται, μπορούν να μας δώσουν στοιχεία (ή ακόμα και απολύτως εξειδικευμένα keywords) που χρησιμοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα δραστηριοποίησης της κάθε επιχείρησης. Εννοείται πως κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για το SEO Copywriting και τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου.
Βήμα 2ο: Search intent (SERP intent)
Ένα από τα πιο καίρια ερωτήματα όσον αφορά την επιλογή ενός keyword και την κατάταξή του στο SERP (Search Engine Result Page) είναι το: Γιατί;
Γιατί μπορεί οι χρήστες να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη φράση-κλειδί; Ποιος είναι ο στόχος τους; Τι ακριβώς ψάχνουν να βρουν;
Όσο πιο ξεκάθαρα και αποτελεσματικά καταφέρουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα, τόσο πιο σωστό θα είναι το keyword που θα επιλέξουμε και τόσο πιο αποδοτικό θα είναι το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουμε.
Ας δούμε όμως ένα παράδειγμα. Ας πάρουμε το keyword: «Τέλεια σαλάτα»
Τι πραγματικά μπορεί να ψάχνουν οι χρήστες που θα χρησιμοποιήσουν αυτή τη «λέξη κλειδί»;
1ον: Μπορεί να ψάχνουν για κάποιο εστιατόριο που φτιάχνει την «Τέλεια σαλάτα».
2ον: Μπορεί να ψάχνουν μία συνταγή για την «Τέλεια σαλάτα».
3ον: Μπορεί να ψάχνουν ποιος κάνει delivery μία «Τέλεια σαλάτα».
4ον: Μπορεί να ψάχνουν dressings που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν την «Τέλεια σαλάτα».
Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε για τι ΑΚΡΙΒΩΣ ψάχνουν οι χρήστες όταν κάνουν μία συγκεκριμένη αναζήτηση και φυσικά να δημιουργούμε και το αντίστοιχο περιεχόμενο.
Βήμα 3ο: Σχέδιο
Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο σημείο στο άρθρο μας, είναι πολύ σημαντικό οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν εύκολα και γρήγορα να αντιλαμβάνονται που αναφέρεται το κείμενό μας, ποιος είναι ο σκοπός του και που απευθύνεται.
Για να γίνει κάτι τέτοιο καλό είναι ΠΡΙΝ ξεκινήσουμε τη συγγραφή, να δημιουργήσουμε ένα πλάνο ώστε οι πληροφορίες που αναφέρουμε να έχουν μία λογική ροή και να είναι εύκολα αντιληπτές από μηχανές αναζήτησης και αναγνώστες.
Ανάλογα με το είδος του άρθρου μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε διαφορετική δομή και τρόπο παρουσίασης. Διαφορετικό είναι να δημιουργήσουμε περιεχόμενο για ένα άρθρο “how to” και διαφορετικό για μία λίστα σχετικά με “τα 10 κορυφαία αξιοθέατα ενός νησιού”.
Βήμα 4ο: Δομή
Είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενό μας να διαβάζεται εύκολα και να μην κουράζει. Σε αυτό μας βοηθάει η σωστή δομή ενός κειμένου.
- Παράγραφοι: Χρησιμοποιούμε μικρές παραγράφους οι οποίες είναι εύκολο να διαβαστούν χωρίς να κουράσουν τους αναγνώστες. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο πως διαβάζεται ένα κείμενο από το κινητό. Ένα περιεχόμενο που δεν είναι φιλικό προς τα κινητά (mobile friendly), είναι πολύ δύσκολο να αναρριχηθεί στα αποτελέσματα των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
- Τίτλοι – Επικεφαλίδες: Εκτός από τον βασικό τίτλο του άρθρου, χρησιμοποιούμε επικεφαλίδες έτσι ώστε να βοηθάμε τον αναγνώστη (αλλά και τη μηχανή αναζήτησης) να βρίσκουν με μία γρήγορη ματιά τα σημεία που τους ενδιαφέρουν και να καταλαβαίνουν τι ακριβώς πραγματεύεται το άρθρο μας.
- Λίστες: Χρησιμοποιούμε λίστες ώστε να κάνουμε το περιεχόμενό μας όσο πιο εύκολο γίνεται σχετικά με την άντληση της πληροφορίας από τους αναγνώστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λίστα που διαβάζετε αυτή τη στιγμή.
Βήμα 5ο: Δημιουργία περιεχομένου
Επιτέλους ήρθε η στιγμή να αρχίσουμε το… γράψιμο!
Όχι, δεν εννοούμε ότι τώρα μπορούμε να τους “γράψουμε όλους” και να κάνουμε «του κεφαλιού μας». Απεναντίας ήρθε η στιγμή να «δρέψουμε τους καρπούς» της προετοιμασίας μας και να ξεκινήσουμε τη δημιουργία περιεχόμενου που θα ξεχωρίζει για την ποιότητά του, θα είναι αποδοτικό και θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μας.
Κάθε στιγμή που γράφουμε ένα κείμενο (ακόμα κι αν βασίζεται στο SEO Copywriting) πρέπει να θυμόμαστε ότι απευθυνόμαστε σε ανθρώπους και ότι θέλουμε ένα άρθρο εύκολο και κατανοητό για τις μηχανές αναζήτησης. Τέλος πρέπει να έχουμε ένα συγκεκριμένο keyword (π.χ. SEO Copywriting, επαγγελματικές κάρτες πολυτελείας, αντιμικροβιακές μεμβράνες κ.λπ.) και έναν εξίσου συγκεκριμένο στόχο (αγορά προϊόντος, εγγραφή σε λίστα κ.α.).
Ένας καλός και αποδοτικός τρόπος ώστε να δημιουργήσουμε ένα άρθρο αποτελεσματικό, είναι να διασπείρουμε το keyword μέσα στο κείμενο με τρόπο φυσικό και αβίαστο. Μία καλή τακτική είναι να μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε στον τίτλο, σε κάποια επικεφαλίδα, στην πρώτη και στην τελευταία παράγραφο και όσες φορές χρειαστεί μέσα στο άρθρο.
Εδώ προκύπτει το εύλογο ερώτημα που αφορά το SEO Copywriting: “Και πως ξέρουμε πόσες φορές θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε τη λέξη κλειδί μέσα στο άρθρο;”
Πέρα από τα σχετικά άρθρα που υπάρχουν και την… εμπειρία που έρχεται με την «τριβή», υπάρχουν και κάποια πολύ χρήσιμα «εργαλεία» που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση. Αυτά συνήθως είναι plug-ins όπως το Rank Math και το Yoast και είναι χρήσιμοι «οδηγοί» για τη δημιουργία περιεχομένου εξαιρετικά φιλικού προς τις μηχανές αναζήτησης.
Τέλος δεν ξεχνάμε να έχουμε στο κείμενό μας και όσο το δυνατόν πιο «ποιοτικά» links. Για παράδειγμα ένα (ή και περισσότερα links) θα μπορούσε να οδηγεί σε κάποιες άλλες σχετικές σελίδες του ιστότοπού μας, ενώ κάποιος άλλος εξωτερικός σύνδεσμός θα μπορούσε να οδηγεί σε έναν ποιοτικό ιστότοπο εκτός του δικού μας.
Ως προς αυτό το τελευταίο, περί του αν αξίζει να έχουμε τέτοιους συνδέσμους, αν πρέπει να είναι do ή no follow και πολλές άλλες «λεπτομέρειες», οι συζητήσεις είναι πολλές και οι απόψεις, όπως είναι φυσικό, διίστανται. Αν πάντως κρίνετε ότι θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε links που οδηγούν εκτός του site σας, τότε μία σχετικά ασφαλής λύση είναι να χρησιμοποιήσετε, πάντα με τρόπο κομψό και πρακτικό, είτε το link προς τη σελίδα σας σε κάποια πλατφόρμα social media (Facebook, Instagram κ.λπ.) ή σε κάποια βίντεο που μπορεί να έχετε ανεβάσει σε μία πλατφόρμα όπως το Youtube.
Βήμα 6ο: Έλεγχος – Επεξεργασία
Αφού έχουμε ολοκληρώσει τη συγγραφή του άρθρου μας, είμαστε έτοιμοι να το «ανεβάσουμε», έτσι δεν είναι;
Όχι ακριβώς!
Έχοντας κάνει τόσο σημαντική προετοιμασία και αφού καταφέραμε να γράψουμε ένα άρθρο που μας ικανοποιεί ως προς το περιεχόμενο, θα ήταν κρίμα να μην κάναμε έναν τελευταίο έλεγχο και την απαιτούμενη τελική επεξεργασία.
Άλλωστε το SEO Copywriting αφορά αποκλειστικά τη δημιουργία άρθρων και κειμένων που θα διαθέτουν τη βέλτιστη δομή ώστε να είναι αποτελεσματικά και χρήσιμα.
Κατά τη διάρκεια της συγγραφής ενός άρθρου, ειδικά εάν γράφουμε σε χώρους εργασίας όπου βρίσκονται και άλλοι… άνθρωποι, οι περισπασμοί, οι διακοπές και οι ενοχλήσεις (τηλέφωνα, συζητήσεις, ερωτήσεις κ.λπ) είναι πολλές. Αν σε αυτά προσθέσουμε και την κούραση, τότε έχουμε το «ιδανικό περιβάλλον» για λάθη.
Μόλις λοιπόν τελειώσουμε με το άρθρο μας κάνουμε ένα βασικό έλεγχο για:
- Ορθογραφικά λάθη
- Συντακτικά λάθη
- Σωστό τονισμό
- Χρήση παθητικής και ενεργητικής φωνής
- Tone of Voice
- Πόσο εύκολα διαβάζεται το άρθρο μας
- Και τέλος… αν είμαστε «μέσα» στο θέμα μας
Δεν πρέπει να διστάζουμε να ζητάμε βοήθεια από τρίτους βάζοντάς τους να διαβάσουν το άρθρο μας, να κάνουν και αυτοί ένα γρήγορο έλεγχο και να μας πουν την άποψή τους. (Άλλωστε, συνήθως, αυτοί είναι που μας προκάλεσαν και τις μεγαλύτερες ενοχλήσεις, εξ αρχής).
Μία ακόμα καλή τακτική είναι να αφήνουμε μία-δύο ημέρες το άρθρο «στην ησυχία του» και να επανερχόμαστε σε αυτό για τον τελικό έλεγχο, με πιο καθαρό μυαλό.
Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, αν και καλό θα είναι τα λάθη να αποφεύγονται, στην πράξη αυτό είναι αδύνατον. Το «θετικό» της υπόθεσης είναι, (αυτό το γνωρίζουμε καλά όσοι έχουμε εργαστεί σε έντυπα μέσα), ότι ακόμα και ΑΦΟΥ έχουμε «ανεβάσει» το άρθρο μας, αν αντιληφθούμε κάποιο λάθος, μπορούμε να το διορθώσουμε (σε αντίθεση με ένα περιοδικό ή εφημερίδα, που το λάθος μένει για… πάντα).
Ο επίλογος για το SEO Copywriting
Αν αξίζει να μας «μείνει» ένα πράγμα που αφορά το SEO Copywriting είναι το εξής: Το SEO Copywriting είναι μία διαδικασία συνεχής και αέναη.
Ακόμα και το καλύτερο περιεχόμενο, κάποια στιγμή χρειάζεται ανανέωση.
Επίσης το θετικό με το SEO Copywriting είναι ότι δεν χρειάζεται «λογοτεχνικές» ικανότητες προκειμένου να γραφτεί ένα άκρως αποδοτικό και χρήσιμο άρθρο.
Το SEO Copywriting έχει κυρίως να «κάνει» με σκληρή δουλειά, πολλή μελέτη, συνεχή έλεγχο και έρευνα για τις εξελίξεις και τις τάσεις που προκύπτουν στο χώρο του ψηφιακού marketing.
Άλλωστε, κανείς δεν γνώριζε για το SEO Copywriting πριν προκύψει η ανάγκη για αυτή την εξειδικευμένη παροχή υπηρεσίας.
Όπως λοιπόν βλέπουμε, το SEO είναι μία ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία ενεργειών που προσβλέπει στη βέλτιστη κατάταξη μίας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία προκύπτουν όλο και πιο εξειδικευμένες τακτικές που απαιτούν σκληρή δουλειά και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το SEO Copywriting είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την πολυπλοκότητα του όλου εγχειρήματος.
Όποιος επιθυμεί να ασχοληθεί με το SEO Copywriting θα χρειαστεί να διαθέσει πολλές ώρες για μελέτη, έρευνα και πρακτική εφαρμογή.
Για κάθε όμως κάτοχο επιχείρησης που ενδιαφέρεται να αποκομίσει τα οφέλη του SEO γενικότερα (και του SEO Copywriting συγκεκριμένα), αλλά δεν μπορεί να διαθέσει τον απαιτούμενο χρόνο, τότε η λύση είναι να εμπιστευτεί τον κατάλληλο επαγγελματία με την αντίστοιχη εξειδίκευση.
Εμείς, στην iCONMEDIA, είμαστε στη διάθεσή σας να απαντήσουμε σε κάθε απορία και να σας ενημερώσουμε για τους τρόπους που θα μπορούσαμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας της εταιρείας σας.
Καλέστε μας στο 210 71 01 815 ή στείλτε μας email στο [email protected] για να γίνει η αρχή μίας υπέροχης και αποδοτικής συνεργασίας.