Τι ψάχνουμε στη Google για την περίοδο των εορτών
Κατανάλωση στα ύψη
Αυτή η εορταστική περίοδος φαίνεται ότι θα είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές όσον αφορά τα ποσά που θα ξοδέψουν οι καταναλωτές για την αγορά δώρων.
Ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 45% των καταναλωτών δηλώνει ότι άρχισε τις αγορές σχεδόν από τις αρχές Νοεμβρίου, ενώ άλλο ένα 44% δήλωσε ότι θα περίμενε την Black Friday και την Cyber Monday για να “μπει” στην “κούρσα” των Χριστουγεννιάτικων αγορών.
Επίσης το 80% των καταναλωτών δήλωσαν ότι σημαντικό ρόλο για το κατάστημα από το οποίο θα κάνουν τις αγορές τους, θα παίξει το μέγεθος των εκπτώσεων και τα δωρεάν μεταφορικά.
Τέλος το ένα τρίτο των καταναλωτών δήλωσαν ότι αν δεν βρουν ετοιμοπαράδοτο το προϊόν που επιθυμούν, θα ψάξουν και σε άλλα καταστήματα για άμεση αγορά.
Όλα τα παραπάνω καθιστούν απολύτως σαφές το πόσο σημαντικό είναι μία επιχείρηση να είναι οργανωμένη και να έχει φροντίσει να προσελκύσει τους καταναλωτές με τις κατάλληλες προσφορές, αλλά και να έχει επαρκές στοκ στις αποθήκες της.
Τι ψάχνουμε στη Google για την περίοδο των εορτών;
Meta…Covid
Αν και στην πραγματικότητα ο Covid-19 εξακολουθεί να μας ταλαιπωρεί· λίγο το εμβόλιο, λίγο κάποια καινούργια φάρμακα, λίγο η κούραση του κόσμου, από ότι φαίνεται οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να ξοδέψουν τεράστια ποσά για δώρα και αναψυχή.
Η εστίαση είναι ανοικτή, τα ταξίδια πιο εύκολα σε σχέση με την περσινή χρονιά και ο κόσμος θέλει να “ξεδώσει” επειδή “δεν αντέχει άλλο”.
Με αυτά τα δεδομένα, αξίζει να ρίξουμε μία ματιά στο τι ψάχνουμε στη Google για την περίοδο των εορτών.
Βάσει των στοιχείων της Google μερικές από τις πιο hot αναζητήσεις είναι οι: “travel rules” αφού ο κόσμος ψάχνει να μάθει τι ισχύει για την κάθε περιοχή που σκέφτεται να επισκεφθεί.
Άλλες είναι οι: “best places to travel in“, “best places to stay” και “last minute hotels deals“.
Είναι προφανές ότι οι χρήστες ψάχνουν για τους ιδανικούς Χριστουγεννιάτικους προορισμούς σε συνδυασμό με τις καλύτερες δυνατές τιμές. Αυτό δίνει τη δυνατότητα και σε προορισμούς που δεν είναι “καθαρά” χριστουγεννιάτικοι να διεκδικήσουν ένα μερίδιο της αγοράς, αφού η ζήτηση είναι υψηλή και με λίγη οργάνωση, πόλεις όπως η… Αθήνα (λέμε τώρα), θα μπορούσαν να παρουσιαστούν ως ένας ιδιαίτερα ελκυστικός προορισμός.
Για να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι θα παραθέσουμε μερικές από τις συχνότερες αναζητήσεις και μέσα σε παρένθεση θα αναφέρουμε την αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με την περσινή χρονιά (2020).
Ξεκινάμε λοιπόν: “best places to stay” (60%), “best places to travel” (100%), “last minute hotel deals” (70%), και “travel rules” (600%).
Επίσης οι χρήστες ψάχνουν ακόμα πιο συγκεκριμένα που θα περάσουν τη βραδιά των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Αυτό φαίνεται από τις αναζητήσεις “new years eve“, “christmas party” και “christmas dinner“.
Άλλη μία ενδιαφέρουσα αναζήτηση είναι η “unique things to do” και σε αυτή την αναζήτηση συνήθως ακολουθεί το όνομα της πόλης που θέλουν να επισκεφθούν.
Οι καταναλωτές φαίνονται διατεθειμένοι να ξοδέψουν αρκετά χρήματα στο μέρος που θα επισκεφθούν, αφού πολλές είναι και οι αναζητήσεις: “christmas markets“, “christmas gift ideas” και “gift shops near me“, ενώ συχνά αναφέρουν το σημείο προορισμού τους ως σημείο ενδιαφέροντος για την αναζήτηση δώρων.
Τι ψάχνουμε στη Google για την περίοδο των εορτών;
Τι
Αφού όμως είδαμε αναζητήσεις σχετικά με το πού και το πώς θα ήθελαν να περάσουν τις γιορτές οι καταναλωτές, ας δούμε και ποια προϊόντα είναι στην κορυφή των προτιμήσεών τους.
Πάλι τα στοιχεία αφορούν τις Ηνωμένες Πολιτείες και προέρχονται από την Google.
Gaming
Όσον αφορά το Gaming οι κορυφαίες επιλογές είναι η Nintendo Switch OLED για τις κονσόλες και τα NBA 2K22 και FIFA 22 για τα παιχνίδια.
Health & Beauty
Στον τομέα της Υγείας και της Ομορφιάς έχουμε τα εξής προϊόντα: Dr. Barbara Sturm Face Cream, Peter Thomas Roth Instant FirmX Eye και Clinique Almost Lipstick Mini Duo.
Fragrance
Στα αρώματα τη μερίδα του λέοντος έχουν τα:Christian Dior Sauvage Eau De Toilette Spray, Baccarat Rouge 540 Eau De Parfum Maison Francis Kurkdjian και Versace Men’s Eros Eau de Toilette Travel Spray.
Kitchen
Στο εξοπλισμό κουζίνας έχουμε: Emeril Lagasse 360 Power Air Fryer, Breville Barista Express Espresso Machine και Keurig K-Mini Coffee Maker.
Sport & Fitness
Στα σπορ και στη γυμναστική, στην κορυφή βρίσκουμε τα εξής: Gotrax GXL V2 Commuting Electric Scooter, 8.5″ Air Filled Tires, Spalding 54″ Polycarbonate Portable Basketball Hoop και Wilson Evolution Indoor Game Basketball.
Tech
Στον τομέα της τεχνολογίας (υπενθυμίζουμε τα στοιχεία αφορούν τις Η.Π.Α.) οι επιλογές των καταναλωτών είναι τα: Apple iPhone 13, Apple Watch Series 7 και Apple AirPods (3rd Gen).
Toys
Τέλος στα παιχνίδια οι επιλογές των λιλιπούτιων καταναλωτών είναι: Gabby’s Dollhouse 15-Piece Purrfect Dollhouse, Pokemon Celebrations Deluxe Pin Collection και Paw Patrol Lifesize Movie Tower.
Τι ψάχνουμε στη Google για την περίοδο των εορτών;
Επίλογος
Από όλα τα παραπάνω στοιχεία καταλαβαίνουμε εύκολα πόσο σημαντική έχει γίνει η σωστή και επαγγελματική διαδικτυακή παρουσία, καθώς και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την προσέγγιση των καταναλωτών.
Όλες οι αναζητήσεις που προαναφέραμε “δείχνουν” το δρόμο στον οποίο θα μπορούσε και θα έπρεπε να κινηθεί κάποιος επαγγελματίας που θα ήθελε να επιτύχει υψηλούς τζίρους κατά τη διάρκεια των φετινών χριστουγεννιάτικων εορτών.
Σε συνδυασμό μάλιστα με την Black Friday και τη Cyber Monday μία σωστή στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, τόσο μέσα στις εορτές (με την αύξηση των πωλήσεων), αλλά και μακροπρόθεσμα με την προσέγγιση δυνητικών πελατών, την αύξηση του awareness και τη γενικότερη βελτίωση όλων των Key Performance Indicators.
Σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους που θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε το digital marketing για την προώθηση της επιχείρησής σας, καλέστε μας στο 210 71 01 815, στείλτε μας μήνυμα στο [email protected] ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω facebook, ώστε να δημιουργήσουμε μαζί μία επαγγελματική και αποδοτική διαδικτυακή παρουσία.